<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, March 29, 2014

Concurs P1 Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky

Descriere editura:

#1 New York Times Bestseller

Să stai pe margine poate fi un avantaj.
Dar vine o vreme când trebuie să intri în ring.

Primul an de liceu e cel mai greu.
Îţi faci noi prieteni, te îndrăgosteşti cu adevărat, nu te mai înţelegi deloc cu părinţii.
Să creşti mare e mai complicat decât ţi ai imaginat vreodată.

Jurnalul unui adolescent timid a făcut senzaţie la apariţie, dobândind statutul de carte cult, vânată asiduu de adolescenţi.
The New York Times


Intră în lumea lui!
Aflat în pragul adolescenţei, Charlie se hotărăşte să-şi povestească viaţa unui prieten imaginar, căruia îi trimite o serie de scrisori intime.
Prins între dorinţa de a şi trăi viaţa şi tendinţa de a fugi de ea, Charlie, se trezeşte obligat să exploreze un teritoriu până acum necunoscut. Acela al primelor întâlniri şi al casetelor cu compilaţii, al problemelor de familie şi al prietenilor adevăraţi. Şi caută neîncetat „melodia perfectă" a unei „călătorii perfecte" în care „să se simtă infinit".

O poveste despre trecerea de la copilărie la adolescenţă în tradiţia celebrului De veghe în lanul de secară. Reflecţiile lui Charlie asupra vieţii, dragostei şi prieteniei sunt profunde şi înduioşătoare, iar vocea narativă are o muzicalitate aparte.
USA Today

Stephen Chbosky a scris şi a regizat adaptarea pentru ecran a romanului său de debut, Jurnalul unui adolescent timid, un adevărat fenomen literar. Născut în Pittsburgh, Pennsylvania, Stephen Chbosky a urmat cursul de scenaristică de la University of Southern California.
De asemenea, a scris scenariul pentru Rent (2005) şi a fost producător executiv şi unul dintre creatorii seriei Jericho pentru postul de televiziune CBS, serie lansată în 2006.

10 comments:

Catalina Mihaela said...

Chiar imi doresc sa citesc cartea.Am vazut filmul si mi-a placut foarte mult.

Anonymous said...

Multumim pentru concurs! :D

O. said...

Am vazut filmul si e printre preferatele mele! De mult vreau sa citesc si cartea.Multumim!!!

Past.Future.Present said...

Multumim pentru concurs.Am auzit multe lucruri bune despre aceasta carte si vreau sa o citesc. :)

iobanicu said...

Urmaresc de mult blogul si nu am inteles niciodata de ce aceste concursuri dureaza asa de mult timp si apoi dupa inchiderea lor, de ce se intarzie afisarea castigatorilor cu cateva zile in plus fata de "raspusul" Rafflecopter, care se afiseaza intr-o zi ?
Din pacate adolescentii fara resurse financiare, se bucura la ideea ca vor castiga prin participarea la aceste concursuri...

Unknown said...

Am auzit de aceasta carte numai lucruri foarte ok, dar nu stiam ca este si un film. Multumesc :)

CCAM said...

@iobanicu - Stii vorba aia cu facerea de bine... se pare ca nu scapam nici noi de ea..

Si nu pentru ca ar trebui sa iti raspund la asemenea comentariu pe care il consider cel putin deplasat daca nu chiar nerusinat...

CARTILE OFERITE SUNT CUMPARATE DE NOI, NU VIN DIN NICIO SPONSORIZARE.

In aceste conditii suntem liberi sa organizăm concursurile cum vrem. Durata lor este mai mare tocmai pentru a permite inscrierea mai multor persoane (inclusiv a persoanelor care nu intra zilnic pe blog). Cei care intra zilnic sunt rasplatiti cu posibilitatea mai multor intrari.

In ceea ce priveste acest concurs, indicativul sau - P1 – si durata lui, credeam ca sunt suficiente indicii pentru a il lega de sarbatoarea Pastelui.

Faptul ca „intarziem” cu anuntarea castigatorilor (Raffle nu arata niciun castigator in mod „automat”) vine din faptul ca trebuie sa si muncim, munca de unde vine si posibilitatea de a oferi, neobligati de nimeni, carti cadou.

Chiar daca am „intarziat” cu anuntarea castigatorilor sau cu trimiterea unor carti si mai ales cu cele doua autografe, nu cred ca exista careva care sa nu fi primit premiul.

ORICUM, NIMENI NU ESTE OBLIGAT SA PARTICIPE.

meduza said...

iobanicu, asemeni Monei, comentariul tau mi se pare scuze, daca ea nu a spus-o, o spun eu, tampit. Blogul lui CCAM si GZM este unul minunat si extrem de apreciat, nu atat datorita concursurilor, cat datorita faptului ca cei doi muncesc enorm pentru a mentine acest blog la nivelul la care este. Si nu inteleg de ce 'din pacate', referitor la faptul ca adolescentii se bucura ca primesc carti. Tu nu te bucuri cand primesti o carte? Eu ma bucur, si cred ca vorbesc in numele tuturor cititorilor, adolescenti sau nu, cand spun ca nu e bucurie mai mare decat aceea de a primi sau castiga o carte. Nimeni nu te obliga sa participi la aceste concursuri, sa indeplinesti toate cerintele, sau chiar sa intri pe acest blog pe care eu il apreciez foarte mult. Tinand cont de faptul ca autorii blogului ofera carti din propria biblioteca, din partea mea, concursurile pot dura si un an. Daca nu iti convin criteriile, nu te inscrie. Pace! :)

O. said...

ADOR filmul si imi doresc foarte mult sa citesc cartea.Multumim pentru sansa!

Anonymous said...

Am vazut filmul si mi-a placut f mult, asa ca as vrea sa citesc si cartea :D

Multumim pt. concurs!