<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, December 26, 2013

Concurs de sarbatori (6) Mituri


Descriere editura:

Seria Mituri reuneste cativa dintre cei mai talentati scriitori ai lumii, fiecare dintre ei repovestind un mit intr-un stil modern, cu totul memorabil.
Un proiect editorial international, lansat de editura britanica Canongate in 2005, cuprinzand in prezent 40 de edituri din intreaga lume.

Penelopiada:
Penelopa e plina de farmec, ironica, are o limba ascutita si douasprezece slujnice devotate cu care-si petrece zilele in asteptarea lui Odiseu...

Faceti cunostinta cu o Penelopa in varianta Cosmo si cu viziunea ei proprie si originala asupra unuia dintre cele mai celebre mituri din istorie.

O scurta istorie a mitului:
"Oamenii au fost intotdeauna creatori de mituri" - asa isi incepe cartea Karen Armstrong, care ne invita intr-o calatorie fascinanta, din perioada paleolitica pana la "marea transformare occidentala" a ultimilor cinci sute de ani.

Fata intalneste baiatul:
Ali Smith a rescris in cheie moderna cea mai vesela dintre Metamorfozele lui Ovidiu. Rezultatul?

O poveste despre fete si baieti, fete si fete, dragoste si transformare, o poveste cu jocuri de cuvinte, simetrii, rasturnari de sens si surprize.

Daca le doriti, completati formularul:
a Rafflecopter giveaway

6 comments:

Unknown said...

Interesante si bune de citit! Nu am auzit de aceste carti si chiar mi-as dori sa le citesc!

Lupu Diana said...

Par interesante, am mai auzit de acest proiect si chiar doresc sa citesc cartile.
Multumim pentru concus! :)

Anonymous said...

Alte carti de care n-am mai auzit:)) Pe zi ce trece ne surprindeti cu adevarate minunatii:x Sunt foarte frumoase cartile si foarte interesante de asemenea!
Multumim pentru concurs!

alexa ioana said...

nici eu n-am auzit pana acum de aceste carti
multumim pentru toate concursurile, sunteti foarte, foarte darnici :)

Roxi. said...

Suna foarte bine iar "Fata intalneste baiatul " imi place in mod special. :) Mi-ar placea sa le citesc.Multumim pentru concursurile frumoase.

horade said...

O serie formata din volume foarte interesante, ce readuc in atentie povestile mitologiei, cu "haine" noi ale timpurilor noastre...