<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, September 9, 2012

Prezentare carte: Young Bloods (Revolution #1) de Simon Scarrow

Pentru Scylla și Cristina Elena, o carte în care diafanul se împletește cu cafteala. Geo, noi mai târziu...

Prezentare:
În ultima parte a secolului optsprezece, Europa era un cazan în fierbere, unde războiul și revoluțiile izbucneau în toate părțile. Tânărul Arthur Wesley (ce mai târziu va deveni Wellington) și Napoleon Bonaparte au crescut în lumi diferite și totuși amândoi de tineri au îmbrățișat o carieră militară ceea ce în spiritul epocii reprezenta o alegere normală pentru un bărbat ambițios. În timp ce Wellington e rănit în Irlanda și Flandra, Napoleon este prins în vâltoarea Revoluției franceze și al unui război cu Prusia, Regatul Britanic și Olanda. Nimic din toate acestea nu este destul pentru a îl distrage pe Wellington de la a o curta pe Kitty Pakenham sau pe Napoleon din preajma viitoarei sale soții, Josephine, căci acești bărbați se avântă în toate aspectele vieții cu același entuziasm cu care o fac și pe câmpul de bătălie. Este o frumoasă și bine dezvoltată carte ce ne va introduce într-o serie epică.

Părerea mea altădată.

Description:
Europe in the late eighteenth century was a tumultuous place, with war and rebellions breaking out on many fronts. Young Arthur Wesley (later Wellington) and Napoleon Bonaparte grow up worlds apart yet immersed from youth in a culture where a military career is a natural choice for men of ambition. While Wellington is blooded in Ireland and Flanders, Napoleon is caught up in the dramas of the French Revolution and war with Prussia, Britain and Holland. None of this is enough to distract Wellington from his pursuit of Kitty Pakenham or Napoleon from his future bride, Josephine, for these men throw themselves into all aspects of life as enthusiastically as they rush to battle. A wonderful, multi-layered introduction to an epic series.

10 comments:

Scylla said...

Sa stii George ca iti apreciem gestul si cartea pare interesanta.O sa imi dau cu parerea despre ea dupa ce o sa o citesc.Si ca sa vezi ca nu citim numai carti diafane mi-am comandat si carti cu zombie :D

GZM said...

Nici nu puteam sa ma astept la altceva de la o mitica Scylla. :D

Scylla said...

haha pai mai trebuie sa evoluam si noi nu de alta :)))

Anonymous said...

Îmi place prezentarea cărţii :))! Aşa ceva citesc cu mare plăcere, mai rămân şi cu ceva istorie. Ăsta este şi unul dintre motive pentru care Alexandre Dumas este autorul meu preferat :).

GZM said...

'Noi'?
Deci pana la urma exista si o Caribda.

Anonymous said...

:))

GZM said...

Da, dar de la Dumas la Scarrow este cale lunga. Este acelasi lucru ca in cazul rubricii film vs. film. Cu siguranta o sa ti se para mai atractiva cartea moderna.

Scylla said...

nu am zis niciodata ca nu ar fi :)))

Anonymous said...

Crezi?
Deşi Dumas nu a trăit în perioadele în care se petrece acţiunea a multora dintre cărţile lui, prefer să citesc romane scrise de autori care au şi trăit în epoca respectivă. Eu sunt fană a carţilor historical (romance sau nu).
La film vs. film într-adevar o sa aleg varianta noua, dar Dumas este Dumas. Cărţile mele preferete scrise de el sunt Doamna de Monsoreau şi Cei Patruzeci şi Cinci (am râs la cărţile astea prima dată când le-am citit, dar şi când le-am recitit - soţul meu credea că vorbesc la telefon :D -).

GZM said...

Da... e de analizat. Acum insa trec putin la treburi diafane, tb sa o duc pe Mona la birou si sa hranesc copiii. :))) Imediat dupa, discutam