<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, August 24, 2012

Prezentare carte: The Mammoth Book of Ghost Stories by Women de Marie O'Regan (Editor)



Description:
This chilling collection brings talented female perspectives to the modern dark tales of haunting. It will linger in your nightmares long after you close it.

Prezentare:
Această colecție care te face să simți fiori pe şira spinării adună viziunile celor mai talentate scriitoare în moderne povestiri dark despre bântuiri. Ele vor zăbovi în coşmarurile ce vă vor frământa cu mult după ce veți fi terminat cartea.

Programată să apară pe 1 ianuarie 2013

2 comments:

Geo. said...

da, pai, in mod cert, numai coperta ma face sa simt fiori pe sira spinarii...

Nesquik_BadGirl said...

Abia astept sa apara, mi-o voi si achizitiona. :x